Oturen fortsätter....

Jag vaknade till idag, nästan helt klarvaken, tittade till på klockan som visare 08.20, nej jag vill inte gå upp nu! Jag hade ju trots allt ställt min klocka att den skulle ringa vid 09.10. Lyckades somna om.
Drömmer en mycket hemsk mardröm vaknar så kvikt att jag inte får veta om det var sant eller inte, klockan visar nu 09.09, ingen mer sömn för idag.
Jag stiger upp och är på väg mot toaletten tittar ut genom fönstret på hallen är uppe och möts av en hemsk syn. SNÖ! överallt jag tittar är det snö. Jag dör snart, har hatar denna snön som hela tiden återkommer. Nu får det snart vara slut!
Jobbat med mdk uppgiften idag. Illustrator i mängder och min arm gör ont, handen är kall och en massa annat skit.
Och när man tittade ut så snöade det massor =/

Eftersom  jag var dum nog att inte fylla på detta inlägg under hela dagen så minns jag inte eller kanske snarare inte orkar tänka tillbaka och minnas vad som hänt. Därför blir det inte mycket mer skrivet i detta inlägg. Fyller kanske på lite på listorna =P

Jag har funderat på en grej hela dagen idag. Det här med fredag den trettonde, jag brukar aldrig ha otur då, i alla fall mycket sällan, kanske bara händer en enstaka grej som ändå inte är så farlig. Och nu börjar jag tro att istället för att ha otur så fredagen den trettonde kommer jag ha otur hela vecka 13 istället! Hemsk tanke, hoppas det inte blir så!

Tur!
* lyckades somna om när jag vaknade "för tidigt"
* blev klart med två affischer till mdk:n
* fick glass och godisägg, dock efter den besvärliga cykelturen
* några till saker säkert, men som sagt så minns jag inte


Otur!
* vaknar helt klarvaken för tidigt
* drömmer en mardröm
* vaknar precis innan klockan ska ringa
* möts utav snö utavför fönstret
* denna dagen kommer inte bli rolig tänker jag, oturen kommer säkert följa efter mig hela denna veckan
* ont i armen och handen kall av allt arbete i illustrator
* det har snöat massor =/
* mdk:n tog alldeles för lång tid, så jag blev inte klar med allt
* jag hann inte titta på tv så mycket som jag tänkt mig på grund av mdk:n
* cyklade till komsun i svinkallt väder och motvind hela vägen
* fruktansvärt ont i ryggen, som om någon stått och slagit med knytnävarna ett bra tag
* huvudvärk
* frusen hand och ont i armen efter allt arbete vid datorn
* Massa annat, orkar inte skriva upp allt och minns säkert inte allt heller



Alltså ytterligare en dag med en masa otur =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0