Plugg....

Det är vad denna dagen kommer bestå av mest, i olika former.
Just nu så skriver jag min analys till cd-omslaget jag gjort i grafen.
Sedan så ska det även läsas en massa i trafiken eftersom det väntar prov på tisdag och det är mycket som ska in i huvudet.
Jag ska även upp till min kusin och mina kusinbarn och fota där till mitt dokumentärprojekt. De ska tydligen mecka med crossarna idag!
Jag ska fundera och fundera på vad jag kan fota till mina fakta och poetiska bilder!
Om det hinns med ska jag göra lite i mediekommunikationen.
Säkert något mer som jag inte tänkt på jsut nu....

Senare ikväll ska vi till Svalliden utanför Oskarshamn på en invigning.
Efter det kanske jag ska till Erika och träffa massa vänner, om jag hinner hem i god tid och en massa annat.
Saknar ju dom en hel del och vet inte om jag kan vänta en hel vecka till =/


Ne, nu blir det plugg, jag hinner inte sitta här och skriva mer nu tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0