Projekt....

Vi ska om en vecka lämna in vad vi vill göra för något projektarbete. Kajsa och jag har bestämt oss att vi ska göra ett UF-företag men har haft stora problem med att komma på en affärsidé.
Men nu är det nog fixat ^^ Jag satt häromdagen och klickade runt på en massa sidor. Hamnade på en intressant sida där dom gör t-shirt med egna tryck.
När jag idag pratade med Kajsa vid skåpen och sa att vi skulle kunna sälja t-shirt och/eller tygpåsar och göra egna tryck till dom tyckte hon det lät bra och roligt! Nu ska vi bara se till att få tag på någotn lärare som kan förklara för oss exakt hur man ska finansiera sitt UF-företag, om man ska skaffa sponsorer och sånt.
Det återstår att se hur det blir ^^



Har urtrist graf nu och läraren vägrar inse och fatta att jag har försökt att spara mitt arbete i en annan fil men att det inte funkade! Det blir väl så när man inte kan allt fast man tror det och tror att man har rätt hela tiden, men nu är det så att hon inte har det! *suck* Får försöka fixa det och spara i något annat typ påhittad fil. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0