Skola idag....

Fredag och jag är i skolan idag. Dock bara på graflektionen. Jag orkar knappt det, men skulle jag inte vara här skulle jag missa för mycket eftersom vi bara har kalligrafi några få lektioner och måste testa alla olika stilar =(
Mamma var snäll och åkte till Kalmar idag så jag slpp åka tåg, hade aldrig klarat av det =(
Mamma stannar i Kalmar tills jag slutar min graflektion så jag får åka med henne hem också =D Ibland har man det bra ^^
Rast i grafen och det känns skönt. Jag är så trött och har sådan huvudvärk att jag klarar ju knappt av att sitta =/
Usch, orkar inte skriva mer nu.. Väntar bara på att klockan ska bli halv tolv så jag slutar! Jippie =P


Tur!
Mamma skjutsade mig till Kalmar idag!
Åker med mamma hem idag också!
Rast =P
Är inte kvar på alla lektionerna, då skulle jag falla ihop för länge sen ;)


Otur!
Det var snö ute idag när jag vaknade!! Alldeles för mycket, minsta snöflinga är för mycket just nu!
Hata detta väder! Snö hemma, massa regn här i Kalmar.. BLÄÄ!!
Sjukt trött
Apaont i halsen
Tror jag har feber
Jobbigt och just nu tråkigt att kaligrafera
Orkar egentligen inte vara i skolan men skulle missa för mycket om jag inte är på grafen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0