Skola?!

Vilken värdelös skoldag det var idag. Det var det värsta på mycket länge!
Det börja med sovmorgon som varje måndag, alltid lika skönt! =)
Sedan ville vi arbeta med kostkollen på idrotten, både ringde och sms:ade Hasse som dissade.
När vi väl pallade oss bort till idrotten var inte Hasse där utan vi skulle ha en annan lärare som sa att vi skulle till gymmet på skolan, så vandra tillbaka. På gymmet gjorde vi inte mycket vettigt, satt mest och pratade. Vi stack tidigare och kunde äta mycket tidigare också. Men givetvis behövde vi inte skynda oss idag för att Glenn var borta idag och vi hade eget arbete. På väg bort till ugglan stöter vi på Lotta som inte alls såg ut att må bra på något sätt. Hon säger till oss att hon inte mår bra och tänker åka hem. Hon kom till skolan för hon hade nationella prov med en klass. Alltså blir lektionen inställd, men vi hade inte sura miner för det. Det betyder ju att vi kan åka hem mycket tidigare! =)
Mina vänner fortsätter mot ugglan och jag står förstelnat kvar och frågar vart de är på väg.
- Ja, till ugglan får jag till svar.
- Men vi slutar ju nu fattar ni väl!
De blev alla glada, men gladast var nog ändå Kajsa och efter det jag =P Vi hoppade tillbaka till våra skåp, hämtade packningen för dagen och gick sedan till ugglan för att spendera tiden tills tåget gick hem vid kvart i ett.
Det blev alltså inte mycket utav denna dagen =P Både skönt fast ändå inte =( Eftersom jag hade otroligt svårt att stiga upp ur sängen idag, var så grymt trött =(

Imorgon har vi fyra timmars håltimme =/ Det blir segt, otroligt =(
Men skickade iväg ett mail till svenskaläraren och fråga om jag och en till kunde fixa det hemma, men jag har inte fått något svar ännu =( Skickade säkert för sent. Blä.. Blir tidigt imorgon i alla fall. Måste kolla mailen det första jag gör imorgon och se om hon svarat. Det lär hon ju inte ha gjort men i alla fall.


Nu ska jag fortsätta med lite läxor. Inget särskilt ansträngande dock!


Hoppas ni inte haft en lika meningslös dag som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0