Torsdag

Fortsätter med en tur- och oturslista för det är det enda som är värt att skriva om =(

Tur!
Sovmorgon idag och sluta otroligt tidigt!
Det känns lite som tur fast ändå inte, slapp att redovisa mdk:n idag
Hinner titta på mycket vi har inspelat på tv:n, om jag inte somnar



Otur!
Vaknade och hade fortfarande sjukt ont i halsen, kunde knappt prata eller något.
Inte sovit mycket inatt eftersom jag vaknat hela tiden och inte kunnat somna om.
Jag som hade kämpat med att bli klar med mdk:n blev hemma idag.
Min hals dör snart!
Har feber!
Har inte ätit något för det känns som att jag inte kommer kunna svälja ner något =(
Min mage är otroligt hungrig och låter hela tiden
Jag kan inte sitta vid min dator eftersom jag inte har något virusprogram =(
Det är tråkigt att vara hemma när man inte har något kul att göra


Ja, detta är verkligen en oturvecka! Det måste ni alla hålla med om =(
Jag vill vara frisk imorgon! Så jag inte missar allt för mycket i skolan och sen att jag på kvällen kan gå på tonår.


Uppdatering om mer tur och otur kanske kommer under dagen om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0