Väntan....

Jag trodde att jag idag skulle få reda på om jag fick någon tid hos ortopedern eller inte. Mina knän gör verkligen ont näst intill hela tiden nu! Det är frustrerande jobbigt =(
Men när mamma var och hörde med någon vem det nu var så hade hon inte fått tillbaka remisserna från han som kollat igenom dom. Alltså får jag vänta tills på måndag om inte ännu längre med att få ett svar om dom kan kolla mina knän eller inte. Jag är glad att vi inte har någon idrott på måndag, för så som jag haft det denna vecka med mina knän lär det väl knappast bli bättre över helgen när jag ska gå och stå rätt mycket en dag =(

Ne, jag ska faktiskt dra mig mot sängen nu! Ska bli skönt.
Men innan jag ska sova blir det film eller en bok!


God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0