Våren är på väg!!

Hade ledig lag från skolan idag, underbart!

Dagen har bestått av mest guitar hero spelande men även av fotograferande av olika saker, tv-tittande, mat, lite läxor och storstädning hos Zid.
När jag var i källaren och städa hos min kanin hör jag barnröster och tittar ut genom fönstret, där ser jag mina två kusinbarn och en kompis till dom, granne till mig. De har skippat jackan denna härliga soliga vårdag och går runt med en tjocktröja över. Sandra hade sin nya tröja hon fick av oss på kalaset och Oskar går stolt med sin skateboard under armen och har både hjälpen och de andra skydden på sig, mycket bra! Kan förstå han att han inte åkte just på gatan utanför, delvis är det väl svårt nu innan man lär sig tekniken, men så är det ju också så himla mycke sand efter det hala väglaget som varit.
Jag skulle gå och slänga allt skit sedan och gick då ut i bara t-shirt, byxor också förståss!!, det var lite kyligt om armarna när det kom en vindpust men i solen värmde det gott. Dock är inte inte så varmt ännu så jag skulle kunna vara ute en längre tid så lättklädd =P
Passade även på att fota snödropparna som vi haft länge längs huset!




Snart är det vår på riktigt =)



Imorgon är det skola och jag ska nu dra och sova =) God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0