Brev på posten

I onsdags kände jag av att jag hade lite ont i halsen. Men tänkte äsch, det kommer gå över känns ju inte så farligt, hem och käka halstabletter bara!
I torsdags vaknar jag och har så sjukt ont i halsen, helt yr när jag reser mig vilket betydde att jag hade feber med. Början till att bli förkyld var det med. Allt kom som ett brev på posten. Kände mig dock lite bättre mot kvällen och efter en varm dusch kände jag mig hyfsat pigg. Ja! då kan jag gå imorgon och vara med på ettornas redovisning av deras reklamvecka.
När jag vaknade idag var jag däremot superförkyld, men ingen feber och det blev att åka till skolan, ville ju liksom inte missa redovisningen!
Glad är jag att jag var där, ettorna hade verkligen lagt ner enormt med tid och det var super. Vissa var ju självklart bättre än andra, men alla hade verkligen superbra idéer!
Det blev helt rätt  vinnare också! Lite mingel efter det och sen väntade jag på att mamma efter många felkörningar kom och hämtade mig vid skolan. Åkte in till stan och blev lite affärer men hittade inget. Men så när vi var påväg ut från en så hitta jag en jätte fin och skön sommarklänning! Och dom som känner mig otroligt väl förstår att något är fel på mig ;)
Jag brukar näst intill aldrig använda kjol eller klänning, men när det är snyggt så får man lida pin ;)


Ikväll ska jag bara ha tråkigt =/ Ingen har hört av sig om att det blir något i alla fall. Trist..



Saknar Erika med! Jag tycker inte du ska vara kvar där nere i värmen och solen. Du ska sitta med mig till och från skolan och ha roligt!! =P Vi måste försöka ta igen denna veckan vi missat ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

lyxigt vet jag inte men pengar får jag iaf, ska jobba på mogården ^^ haha! har du ngt jobb i sommar eller? :)

2009-05-16 @ 19:44:27
Postat av: Anonym

Hej Emelie,



en namnbricka med ditt namn i silver kostar 200 kr. Silverhjärta 30 kr. EV. hjärtpunsning bjuder jag på om du är intresserad. MVH Anna-Lena

2009-05-17 @ 21:39:35
URL: http://drommaravsilver.blogspot.com
Postat av: erika

jag saknar dig med. nu är jag hemma. men nag vill åka tillbaka..

2009-05-18 @ 15:54:17
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Mathilda

jaha, härligt du :D (Y) haha. njaäe. men det var ju så att jag inte direkt hade bästa gruppen, två av dom styrde i princip allt så jag & emma, en annan tjej i gruppen, hade inte så mkt att säga till om :P haha, men så äre! Bra att ngn tyckte om den iaf, ;) :D

2009-05-18 @ 20:58:06
URL: http://readmymind.blogg.se/
Postat av: Jimmy Tang

Svar:

Precis! :P Nej men vettefan varför den spårat mig därutifrån ^^

2009-05-23 @ 11:09:44
URL: http://tang.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

Hej hej vinnaren av syster & bror presenteras nu på bloggen kika in och se om DU är vinnaren!



Måndag morgon kommer även NY tävling läggas UT missa INTE den



kram



Ps passar på att be ett blogg tips

www.brollopsbloggen.webblogg.se.ds

2009-05-25 @ 00:38:07
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0