Ännu en gång..

.. vaknar jag upp i en dröm jag inte vill ska bli sann idag!

Det såg bra ut till en början, K sitter vid datorn, B & A står bredvid.
Två killar (utlänningar) står och diskuterar något med K om testerna och till slut följer K med dom till en datorn för att kolla vad som är problemet. A intar stolen vid datorn, jag blir förvirrad och vet inte vad jag kläcker ur mig, men det går i alla fall bra att betala. Här någonstans sträcker B fram en slags "påse" till mig och säger något som jag inte riktigt hörde för jag var inte berädd på det, men tycker att han sa, du kan ta med dig den här idag. Jaha tänker jag förvirrande. Sedan frågar jag A om jag kan ändra en tid, men han påstår att det inte finns några andra den veckan. Jag får inte ur mig något mer för jag var ganska säker på att det skulle finnas lediga tider, men men.
Jag tar den lilla "påsen" jag fått och går ut genom dörren, där utanför är det ett kaos utan dess like, alla bilar står snett och vissa mitt på gatan. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, öppnar påsen och finner en lite konstig nyckel ser en knapp på som liknar ett hänglås, funderar att trycka på den men det är så mycket folk runt omkring så jag tycker det känns dumt, och tänk i fall någon hinner fram före mig.
Jag funderar på att gå in och fråga vart den står men det känns ju heldumt =S
Mitt beslut blir att stå kvar och vänta på att K kommer ut och spela lite "dum".

Här tar drömmen slut och jag vaknar upp i panik om att jag försovit mig, men icke, jag kunde ha sovit ca 20 minuter till om jag inte haft denna jobbiga dröm.



God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0