Fruktansvärt välbehövligt!

Lovet är nu inne på sin sista dag, men det har varit ett toppenlov! Och mycket välbehövligt.

Även om jag har haft ganska fullt upp så har det känts avkopplande. Ingen skola om dagarna utan bara göra det man vill.
Har jobbat och tjänat ihop lite pengar ^^
Varit i Kalmar en hel dag kan man säga, men en körlektion och teori.
Äntligen klippt mig! =D Nu är alla de slitna topparna borta.
Igår tog jag det väldigt lugnt, hade ändå en hel del att göra men tänkte ta tag i dom idag istället eftersom jag behövde koppla av lite med.


Nu när skolan börjar igen kommer jag längta till jullovet mer än vad jag någonsin gjort!
Skönt är det i alla fall att vi kommer vara lite lediga då och då, bland annat blir det rugby och en dag ledigt efter det!
Tydligen ska vi också "ha" utvecklingssamtal så då blir det ledigt.
Plus att jag har ledigt en fredag då pappa och jag drar till Stockholm!

Det lutar alltså åt att december kommer bli den jobbigaste tiden fram till lovet alltså, men det ska vi nog allt överleva.


Kajsa och jag ska jobba aset av oss denna veckan för att affärsplanen ska in på fredag! =O Men vi klarar nog det!


Hoppas ert lov har varit bra det med! ^^

Kommentarer
Postat av: stina

marsmallowsen hittade jag på ÖB. :)

2009-11-01 @ 15:55:09
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja jag var på malmens och kollade så jag har bestämt mig för malmens. ¨så ska skriva in mig i mon :) hihih.. och boka lite tider med och så . :D

2009-11-03 @ 21:29:03
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0