Summering av helgen = UNDERBAR!!

Efter den värdelösa torsdagen jag haft så blev helgen otroligt lyckad!!
Hade en tanke att det skulle bli värdelöst eftersom torsdagen var allt annat än lyckad.

Fredag
Ledig från skolan så jag bara for fram och tillbaka i huset för att förbereda inför kvällen!
På kvällen kom mina underbara vänner på mitt "barnkalas" då vi firade att jag fyllt 18 år! Det har inte hunnit bli av tidigare då alla mina helgen i november varit fullspäckade.
Vi åt tacos och pratade massor! Sedan drog vi oss mot tv:n för att titta på film som blev "Systrar i jeans". Under tiden plockade jag fram efterätten som var glass. När filmen var slut fortsatte pratet och F fick för sig en massa saker efter handlingen av filmen ^^
Fiskdamm var det som stod nästa på schemat. Det är ju ett måste på barnkalas ;)
De var helt underbara i alla fall och jag tror jag kan tala för alla och säga att det var mycket roligt och en lyckad kväll!!

Någon dag under kommande veckan kommer det nog upp bilder på allt jag fått när jag fyllde 18!

Lördag
Vi for mot Kalmar för att hälsa på kusinen, hans sambo och deras lilla nyfödda dotter! =D
Hon var så slående söt att jag inte kan sätta ord på det! Och så pytteliten, blev förvånad verkligen för på bilderna ser hon större ut. Men var i verkligheten så liten så liten ^^
Jättemysigt var det när jag fick hålla henne med! Inte alls så där tung så att det var jobbigt att hålla i henne, passade perfekt i armarna ^^

Söndag
Började visserligen lite tråkigt med att jag städade jobbet.
Sedan åkte mamma och jag ut för att övningsköra lite ^^ Och fixa andra saker.
När vi kom hem igen satte vi igång med att bara lussekatter, så nu ligger de i frysen och väntar på att ätas upp ^^
Senare under dagen kom min bror hem som har fått något fnatt detta året och skulle göra ett pepparkakshus =P
Så det har jag hjälp honom att dekorera lite under hela kvällen.


Så här fint blev det till sist ^^

Kommer detaljbilder på det under kommande veckan det med =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0