Vilken/Vilka syn/er!

Ikväll när jag klev av tåget på Berga station (jisses vad stort det låter ^^) så möttes jag av en hemsk syn.
Det låg snö på marken!! =O
Okej, inte hela marken men på alla trästockar, som ligger under rälsen, var helt täckta med snö! Det var verkligen ingen vacker syn, på grund av det så frös jag lite mer än vad jag annars hade gjort. På min cykelsadel låg det också snö, men det var jag snabb med att ta bort!
Jag vill inte ha snö ännu! Vänta några veckor eller en månad så är det okej och mysigt och sånt, men inte nu.


Ja, snart ser vi det här igen. Detta är nog bland de kallaste platserna som finns och jag tillbringade ungefär halva mitt liv där hela förra läsåret.



Jag vet för övrigt inte varför jag sitter och skriver detta, för jag har verkligen inte tid med det egentligen.
Jag borde läsa på min himla jobbiga naturkunskap som vi har prov i imorgon, inte kul alls. Jag ser bokstäverna I G framför mig sväva omkring.
Dessutom är jag überstressad över vår affärsplan för UF-företaget som ska lämnas in på fredag och den är ännu inte klar. Imorgon gör vi sista rappet och fixar klart den punkt slut. Sedan köps inom kort tid tygkassarna hem så kan hela processen starta!
Kanske är just du intresserad av att köpa en tygkasse! =)
Hör då gärna av dig så ska vi fixa det så småningom.
Tänk också på vilken superbra julklapp det kan bli! =D



Ne, nu kallar verkligheten mig tillbaka. Jag ska lägga huvudet i naturkunskaps boken och nöta igenom alla sidor, sedan är det anteckningarnas tur att se mitt face. Efter det har jag bestämt mig för att jag kan det jag kan, för jag orkar inte lägga ner mer tid på det.



Min körlektion gick toppen idag! =D (Som att ni bryr er)


Byebye, stressa inte ihjäl er som jag gör denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Erika

japp det blev malmens. 1200 betalade jag.

2009-11-05 @ 22:04:43
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: Ja, där kan det bli lite klurigt, men du tar i alla fall ett blad av fyrkanten och viker det uppåt. Det är lite svårt att förklara men man kan ju ändå försöka! =D

2009-11-07 @ 15:54:08
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0