En vecka till..

är nu snart över. Men först helg!! Fast den kan man ju inte se fram emot så jättemycket eftersom jag ska till skolan imorgon igen, då det är gymnasiemässa. Så om det skulle vara så mot all förmodan att du har übertråkigt hemma kan du ju dra till Kalmar och KAGG!! och komma och prata lite ^^

Förövrigt har denna veckan varit lite rörig och osammanhängande. Har inte riktigt någon dag haft koll på vad det just är för dag. Lite halvmysko sådär men men, idag är det i alla fall fredag och det är nog först nu jag börjar känna att det är det lite halvt.

Tråkigt och intetsägande inlägg blir detta. Men sådant händer.
Ha det bra i helgen och hoppas ni inte behöver var i skolan en lördag som jag måste.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

Svar:

Det tycker inte jag haha ^^ Min skärm är kanske mörkare i blåtoner :P

2009-10-17 @ 23:01:12
URL: http://tang.blogg.se/
Postat av: C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign

Svar: Hihi okej! Taack :)



Kram

2009-10-18 @ 01:08:26
URL: http://www.christinmartinsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0