Gnäääägg!!

Rubriken står för att jag just nu och över denna helg ska vara en plugghäst ^^
Jisses vad klyftig jag var nu xD
Men men.. Hur som helt är det väldigt mycket på gång nu, som alltid är det massa prov innan man kommer till ett lov! Vi har haft det så otroligt skönt med nästintill INGA läxor alls! Ja, media är kanske lite soft ;) Men bara i trean!
Det som "står" (har inte direkt skrivit någon utan har allt i huvudet) på min att göra lista är:
* Skriva labbrapport till Naturkunskapen
* Plugga arslet av mig till historiaprovet
* Skriva PM till svenska muntigt nationellt
* Plugga lite (läs massa) andra saker till svenska muntigt nationellt + skriftligt nationellt
* Göra trafiktester! (Har ju inte med skolan att göra, men med trafikskolan ^^)
* Läsa i grafboken, vilket jag inte har hunnit med alls, men det är inte det viktigaste att prioritera

Ja, detta blir då en rolig helg =P (eller inte)



Jag säger nu då bara:
Gnägg! (Hejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0