Lever!

Det har hänt en hel del sen sist! Det skulle bli väldigt tråkigt att läsa om allt det.
Men jag har haft det toppen i alla fall!! Fram tills igår =/
Det var en hemsk dag! En av mina värsta jag upplevt! sån otur borde man inte få leva med =(

Imorgon är jag LEDIG!! =D
Men det bli skolan en liten stund i alla fall för att ha möte med handledaren till projektarbetet. Men det blir låååång sovmorgon! Och sen slapp resten av dagen! Jippi!!
Nu väntar sängen och någon tidning eller bok. Funderar verkligen på att börja läsa tredje boken i twilight-serien nu när till och med Kajsa har hunnit så långt. Och ja, det är lite mysko med tanke på att hon köpte den andra boken i fredags och den tredje typ i söndags tror jag det var.
Snart kanske hon avslöjar något från trean och då blir man inte glad i ögat ^^

Så, boken lutar det åt just nu.. Får se hur trött jag är när jag väl har lagt mig ner.


Hoppas ni haft en toppen helg och allt! Och att ingen mer hade en sådan otursdag igår som jag hade. Inte bra =(

Kommentarer
Postat av: Erika

du är så rolig :D

2009-09-24 @ 10:05:11
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0