Lyckad fredag!

Igår när jag kom hem från skolan var jag så trött att jag inte visste vad jag skulle ta mig till för att kunna hålla mig vaken till klockan 00.00.
Tonårs start stod nämligen på schemat! Jag var givetvis ansvarig för fikat dessutom så var ju tvungen att vara där till slutet.
Men OJ! så lyckat alltihopa blev! Massa roliga människor och även några nya hade vågat sig dit! Vi lekte lekar, pratade och fikade!
Hoppas inte att någon blev skrämd och inte vågar komma tillbaka, utan att det blir helt tvärtom! Att alla längtar till fredagkvällarna då det är tonår som gäller! Och att folket tar med sig sina kompisar =)

Men min trötthet var då inte lätt att besegra, det tog tid för mig att räkna ut hur mycket växel de skulle ha tillbaka och jag sa allmänt konstiga saker. Men vaken var jag och så fort jag cyklat hem och gjort mig i ordning för sängen så la jag mig ner och var totalt däckad ^^

Men kul hade jag igår kväll och det är huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det var jätte roligt :D

2009-09-13 @ 22:04:47
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0