Mjukstart..

Ja, i måndags kom man hem från Spanien då. Det var kallt att stiga av planet häri Sverige. Och särskilt till skillnad mot när vi klev av i Spanien, då var det 34 grader varmt!

Men trött var man i måndags, som tur vad har jag ju sovmorgon på tisdagar! Och i skolan får jag veta att min sista även andra lektion graf är inställd för att läraren är iväg med de nya ettorna. Jaha, nödvändigt att gå upp och åka till skolan för att gå på en timmes svenska lektion som inte gav ett skit utan bara var väldigt tråkig, eftersom hon inte kan sluta prata utan bara babblar på utan att någon lyssnar.
Jaja, fick ju åka hem tidigt i alla fall!

Idag stod det bara foto på schemat och den ska sluta 11.10 och efter det skulle Kajsa och jag fixa vår projektplan. Men efter ett tag på fotolektionen när vi kom till pausen så sa Henrik att vi skulle sluta innan tio i alla fall. Och tåget går hem vid fem i halv elva och nästa efter det vid kvart i ett. Så Kajsa var snäll och lät mig åka hem med det tidiga tåget och så fixade vi projektplanen på msn ikväll! Det gick ju bra det med. Vi märkte bara hur mycket det är att göra och särskilt med UF sedan också, och vår skola är ju alldeles för seg med allt osv.
Men vi ska kämpa på och jobba hårt så allt blir klart i tid och helst ganska "långt" innan utsatt deadline.

Imorgon ska jag till skolan och ha webbdesign, sedan "slutar" jag för att jag ska till tandläkaren.

Denna början av skolan blev alltså en väldig mjukstart! =D
Men inte lider jag särskilt för det =P


Men nu blir det körkortsteoriplugg.. ^^
Min körlektion idag blev inställd pga att min körlärare är/var sjuk. Så kör inte förrän nästa vecka igen. Måste ut och övningsköra här hemma nu tills dess! Plus göra teorin också! Så han blir lite glad ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0