Rensning + Lite annat

* Tömmer och formaterar minneskort som ska lämnas tillbaka till skolan, eftersom jag hoppas av Foto C-kursen.
* Rensar och fixar bilderna som blev tagna i Spanien.
* Ska börja rensa min externa hårddisk, vilket är väl behövligt.
* Rensar kanske på skrivbordet snart, både på datorn och i verkligheten.
* Pratar med lite folk på msn.
* Tömma alla USB-minnen snart också kanske.
* Sortera bland allt skit jag har på datorn och slänga onödiga saker.
* Försöker få tag på en person för att berätta att jag ska göra uppehåll från orkesten, men lyckas dåligt, inget svar.

* Lyssnar på musik!
* Tänker och funderar på allt möjligt, tankarna är oändligt många som snurrar runt i huvudet.
* Göra ett test på trafikskolans hemsida snart kanske om jag orkar.
* Läser bloggar, kollar bilddagboken, kollar mail bl.a.

Slutsats utav denna/dessa listor: Gör alldeles för mycket! =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0