Tråkigt inlägg om min dag ^^

Hade en  mycket rolig och bra körlektion idag!
Efter mycket om och men och efter träning så klarade jag det! Och sista gången blev mest lyckad!! Även att han var lite lagom taskig sådär ^^

Blev lite ledsen sådär när man inte får ha två lektioner i veckan nu, när jag äntligen vill det!! =( Det är så många som står på kö där att det bara får vara max en i veckan, mycket synd! Tycker både han och jag ^^

Fick även en plats på Risk 1.. Ser väl inte så särskilt mycket fram emot den, men det måste ju göras så! Bara försöka hålla sig vaken ;)


Vi hade ett värdelöst möte med vår ena handledare, men vem hade förväntat sig att få ut något av det över huvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0