Vilka dagar!

Har haft två underbara dagar nu! =)

Onsdagar är mitt schema i skolan helt tomt, vilket alltså för den som inte fattat det ännu att jag är ledig!!
Men igår stod det ändå möte. Men det var så otroligt rörigt:
* lärarkärringen pratade i mun på hon som var där för att informera
* teknikelever kan inte hålla käften
* teknikelever har svårt att visa respekt
* teknikelever tror dom är roliga
* teknikelever tror dom kan allt, och då menar jag allt!
* lärare är seg på att ge oss information
* mötet gav INGENTING, eller jo, en massa förvirringar och en stor lust att slå ner lärarkärringen

Men, jag kanske ändå inte borde klaga så mycket.. Eller JO! För jag blev tvungen att avboka min körlektion eftersom mötet var precis på pricken den tiden. =/
Men, det blev en kort dag i alla fall!

Idag hade jag endast en lektion! =D
Webbdesgin från 08.10 till 09.40!
Vilket betydde tåget hem 10.25, vilket i sin tur ledde till jobb och PENGAR! Vilket i sin tur inte blev jobb för att materialet inte kommit hem, vilket i sin tur ledde till att jag klippte gräset och tjärna pengar för det, vilket efter det ringde pappa och sa att materialet kommit hem, vilket i sin tur ledde till jobb och PENGAR i alla fall ^^
Vilket det där blev troligtvis väldigt jobbigt och ointressant att läsa.

Men, korta dagar gillar vi i alla fall! Tummen upp på det xD

Imorgon är det inte lika kort dag, men ändå kort typ..
Efter skolan ska jag till Kalmars alla leksaksaffärer och kolla in priser på lego som ska bli present till ett übersött kusinbarn som snart fyller ett år!
Sedan hämtas jag upp utav föräldrar + moster och vi far vidare över till Öland där fredag kväll och hela lördag ska spenderas på Klintagården för att hjälpa till där med diverse saker.



Japp, kort sammanfattning av mina dagar och kommande dagar denna veckan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0