Webbdesign

Nu börjar vi komma ur stadiet med alla koder man en gång i tiden lärde sig på lunarstorm ^^
Känns väldigt bra! Haha! Håller på att mixtra med att lägga in bilder..

För övrigt är jag väldigt trött idag! =(
Efter denna lektion är det idrott, vilket jag inte kommer orka med, har lyckats få typ ett blåmärke på ena utan att jag vet att jag slagit i något särskilt. Ont gör det också, särskilt när man ska anstänga sig.
Sedan är det jobbig svenska ='(
Men en positiv sak är ju att naturkunskapen är inställd så att jag kan åka hem tidigt! Eller i alla fall tidigare än vad det troligtvis kommer bli på fredagar.

Ikväll börjar även tonår och jag är ansvarig för fikat, vilket betyder att jag måste försöka hålla mig vaken. Det får vi se hur det går ^^ Haha, detta kommer bli väldigt intressant!


Hoppas ni har/får en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0