"Upp, upp och iväääg"

Redo för nästa äventyr!
Och det börjar ikväll då jag sätter mig i bilen, åker och hämtar upp Kajsa och sedan far vi mot gotlandsterminalen i Oskarshamn, åker på båten och far till gotland ^^



Allt detta gör vi för att vi var på APU när kalmar län anordnade sin UF-mässa och vi missade den då alltså. Vi ska helt enkelt delta på gotlands UF-mässa i Visby.

Förhoppningsvis ska allt vara fixat nu och det är bara inpackningen i bilen som återstår (ungefär). Men det är väl det värsta också.. Nu är ju pappa med och organiserar allt som fattar hur allt kan packas på sitt fiffigaste sätt. Men sen när vi ska ta oss hem med alla sakerna, det känns som att det är det största orosmomentet just nu! Men ska nog ta och memorera hur vi packar nu så kommer ju allt att gå galant ^^

Ha så kul i skolorna nu!


Är hemma återigen på onsdag om ni skulle ha lust att träffa mig!


Kommentarer
Postat av: Erika

klart :D jag har alltid lust att träffa dig :)

2010-04-11 @ 16:36:18
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0