Café karamell?!

Rubriken förstår bara vännerna som var här idag! ^^

Jag stod in i det sista till mina vänner kom och gjorde klart äppelpajen!
Eller ja, de hann ju komma innan jag var klar, men det var inte långt kvar!
Sjukt najs att bara träffas och fika och prata lite. En film blev det också uppe på allt!

När jag var ute och skulle hämta äpplen från vårt träd tittade jag först efter de som redan fallit ner till marken och såg ett som såg rejält slaget ut. Men sen i brist på att jag hittade tillräckligt stora och fina tittade jag på det som jag trodde var slaget, men inte då! Det var ju början till att bli rött! Och våra äpplen har aldrig varit röda ens =O
Men där ser man vad fel man kan ha!

Frida var här och var extra glad som ni ser ;)

Tyvärr blev det inte fler bilder från den fina eftermiddagen. Det sista kortet är till och med taget av Josse!
Så jag hann bara med att fota äpplena innan jag började göra pajen. Dålig stil av mig, särskilt när jag bestämt mig för att börja fota med och lägga ner tid på det! Men det får bli en annan gång.


Imorgon far jag med mina föräldrar till Göteborg! Och kanske blir det någon/några fin/a bilder därifrån!

Ha det skoj i skolan eller vad du sysslar med nu för tiden!


Kommentarer
Postat av: Erika

mys mys. mera härliga inlägg :S

2010-08-31 @ 18:20:16
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Rania

fått ringen i julklapp faktiskt, men den är från en butik i Malmberget hööögt upp i Norrland. Den är av märket pilgrim dock så borde gå att hitta någon annan stans :3

2010-09-01 @ 23:03:06
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0