1 december

Jag skrev någon nu på sista tiden att jag hade en idé som skulle göra att jag skulle uppdatera oftare. Och här har ni det!
Tänker försöka fota minst en bild varje dag hela december ut, sen får vi se hur det går.
Vilket betyder att jag alltså förhoppningsvis kommer göra minst ett inlägg varje dag! Roligt eller?!

Tyvärr blev första bilden ihopslängd nu precis. Det var första gången och känner jag mig själv rätt så lär det inte bli sista gången heller ;)
Bilden är i alla fall på en väldigt glad tomte som räknar ner dagarna till julafton, och som han säger är det idag 23 dagar kvar. Sjukt vad fort detta året gått!!



Kommentarer
Postat av: Neha

En sån tomte har jag aldrig sett förut:D

2010-12-02 @ 11:33:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0