För ovanlighetens skull

Jag brukar verkligen inte ha något inplanerat om kvällarna, men nu ikväll så är jag faktiskt nästan dubbelbokad! Hör och häpna!

Jag ska nämligen vid 18.00 till Missionskyrkan för att öva på ett julspel som ska framföras på lördag vid 18.00. Kom då vettja!! Detta inkluderar även att jag får träffa min fina vän Frida väldigt många gånger under denna veckan! Jippi!
Sedan vid 19.00 ska jag och en till ta emot ett stipendie från kommunen som vi fått i år för vårt ungdomsarbete i Missionskyrkan! Sjukt kul att det uppmärksammas. Uppmuntran behövs alltid i olika former!
Så då tänker ni nu, men du är ju inte alls dubbelbokad då?!
Men se ni det är jag visst. För övningen håller på i en timma, det vill säga till klockan 19.00. Och det är ju inte så att stipendieutdelningen sker på samma plats, utan vi måste ju ta oss dit också. Så jag får lämna övningen vid 18.30 och hoppas på att vi hinner öva igenom allt i alla fall en gång!

Så där har ni min fullspäckade kväll. Vi får väl hoppas på någon bild senare ikväll helt enkelt, för nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra min i ordning för de olika aktiviteterna.

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Jag kommer inte ihåg vart jag köpte den, hehe :) Det kan ha varit H&M, eller nej, det måste ha varit Gina Tricot!

2010-12-09 @ 22:50:42
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Jag har bara en vanlig matsked och häller upp med. :)

2010-12-12 @ 20:42:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0