Kortkort sammanfattning av mitt lov!

Nyår firades i Jönköping tillsammans med typ 1000 pers! Mäktigt! Men med vissta vänner här hemifrån!
Det var toppen hela konferansen vi var på och ja, underbart! Mängder med inspiration, känslor av alla dess slag och upplevelser!

Lovet i övrigt har varit bra! Känner att jag har "vilat ut" ^^
Första lovet typ någonsin som jag har den känslan. Jag har hunnit med det mesta jag velat göra och så.
Det enda som står kvar på listan förutom att jag kunde ha träffat vännerna mer är att åka pulka =/ Men det lär inte bli av. Utan det får bli någon annan gång i denna veckan.


Men i detta inlägget ville jag bara få fram att mitt lov varit så bra som det kunnat bli!
Kunde däremot varit lite längre bara. Och det är ju dessutom så att detta är mitt sista jullov, lite sorligt med sant. Fast det är en skön känsla samtidigt, jag har bara ett halvår kvar på gynmasiet nu!
Frihetskänslan blandas med ångesten över vad jag ska göra sen.


Höll på att glömma julen! =O Men den var toppen den med!
En sovande ybersöt bebis i famnen under hela Kalle Anka = lycka! =D

Förresten vad har ni fått för julklappar i år?! Är nyfiken =)



Kommentarer
Postat av: C H R I S T I N - Foto & Design

Svar: På en reklambyrå :)



Kram

2010-01-11 @ 12:53:58
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: C H R I S T I N - Foto & Design

Svar: Haha varför så nyfiken?

2010-01-11 @ 19:27:58
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: C H R I S T I N - Foto & Design

Svar: Haha eh okej! Reklambyrån ligger såklart i Uppsala, där jag går i skolan ;)



Kram

2010-01-12 @ 19:01:12
URL: http://www.christinmartinsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0