Slappt! =D

Vilken underbar vecka!! ^^

Måndag - Skola, visst ganska lång dag men helt okej ändå!
Tisdag - Lite sovmorgon, som vanligt! Lång skoldag igen men bra ändå!
Onsdag - Alltid ledig från skolan! =D Imorgon blir det tandläkaren och även klippa mig! Jippi! ^^
Torsdag - Förhoppningsvis ledig! Annars blir det skolan i en kvart för ett prov =S
Fredag - Visserligen lite halvjobbig skoldag, men det får man stå ut med efter en sån slapp vecka liksom! Planer på att bjuda hem lite vänner, men inget bestämt, vi får se helt enkelt!
Lördag - Inga planer än så länge! Vilket låter ganska skönt, alternativ att ta hem vänner denna dag istället.
Söndag - Kanske, kanske åka till farmor, vet inte riktigt än om jag ska hänga med eller inte. Även här ett alternativ att ta hem vänner =)

Japp, i korthet så kommer min vecka se ut så helt enkelt =P
Lite ointressant fakta men ändå ^^



Har planer på att börja ta tag i mitt liv nu med, men vi får se hur det går ;)
Börja lite sakta med säkert i alla fall tror jag! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0