Slippa dra i luggen ^^

Onsdag = ledig från skolan!

Men bara för att jag är det är jag inte helt ledig så att jag kan sova ut och ta det lugnt.
Ne, utan idag fick jag en timma sovmorgon sen satte jag mig på en buss som gick till Oskarshamn.
Det började hos tandläkaren och sedan därifrån över till andra torget till frisören! Gud så skönt att gå de slitna topparna avcuttade + en liten förändring ^^
Hittade mig en tröja med i all hast innan bussen fot hemmåt!

Gjort massa nytta med projektarbetet, bland annat anmält oss till mässan och även fixat en hemsida med webbshop! Jippi!! Börjar bli lite pepp på att fixa den nu snart, får bli i helgen!

Nu ska jag göra "nytta", vilket alltså betyder att jag ska plugga naturkunskap och försöka fatta något.
Sedan måste jag även prenta in svenskaläxa som vår i****lärare har gett oss till fredag. =@

Är just nu i upplösningstillstånd! Arg på ALLT och nästintill ALLA!!
Men framför allt två stycken lärare!! Gaah!! =@

Tack och hej,
det var allt för mig,
nu skulle jag behöva någon lugnande grej!


Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: yes , leggings ska're va! :D



det finns supersnygga prickiga på bikbok och lindex .. dem på bilden hittade jag på google .. ;)

2010-01-17 @ 18:05:40
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0