Drömmaren

Vanligtvis sover jag alltid för lite om nätterna, det är ju egentligen inte särskilt bra, men jag tror ändå att jag ska fortsätta att sova för lite.
För natten till i fredags sov jag troligtvis tillräckligt länge eftersom jag lyckades drömma och även minnas det!
Drömmen var väl egentligen fin och bra, men bara i drömmarnas land!
Drömmen fick mig att tänka tillbaka på den tiden då jag träffade personerna som var med i drömmen. Det var en mycket bra och fin tid i mitt liv, även om den var väldigt kort så lyckades jag fästa mig vid en hel del av personerna där. Lite olyckligt kanske, fast egentligen inte ju!
Drömmen fick i alla fall mina tankar att börja tänka väldigt mycket igen på en viss person där. Och nu är jag fast i det träsket igen =/
Jag blev även påmind i drömmen om att min chans är som bortblåst att det ska bli som jag ville ha det, eftersom jag blev påmind om vart personen kommer att befinna sig i ett år.
Och analyserar jag rätt så kommer det bli fler år som den personen är "borta".

 



Det här med drömmar alltså, jag blir skogstokig!
Natten till söndag i drömmen så stötte jag på en person som jag varken sett eller träffat på hur länge som helst! (måste vara år.) Ändå hade jag en väldigt klar bild av personen.
Hade jag drömt detta för mycket länge sen skulle jag kanske bli lite glad, men nu gjorde det bara att ännu fler tankar kommer börja kretsa i mitt huvud. Som: vad hade hänt om jag hade gjort så den där gången, eller vad menade personen när den gjorde så eller sa det där dem där gångerna?! Mitt huvud sprängs snart av alla tankar!
I drömmen hann det att hända en hel del saker. Det hände ändå en del fina saker, men det var ju bara en dröm och sannolikheten för att det ska hända i verkligheten har passerat sedan alldeles för länge.
Det kändes lite som att jag drömde en dröm i drömmen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0