" Ett kundmeddelande ... "

Imorgon mina vänner då är det midsommarafton! (Upplysning för den som kanske missat det.) Och den ska jag fira med massa fina vänner i en mysig stuga vid vattnet!! Tycker faktiskt det låter som att det inte kan bli bättre.
För att kunna fira midsommar var vi tvugna att handla massa mat och det gjorde vi natten till idag på maxi i Oskarshamn som höll nattöppet med billiga priser.
Min underbara vän Josefine fyller 18 år idag så när klockan slog 00.00 på maxi ropades det ut ett kundmeddelande att vi gratulerade henne, tyvärr fungerade tydligen bara högtalarna vid kassorna så endast Mathilda och jag hörde det, men finns inspelat i alla fall!

Så nu har jag troligtvis och förhoppningsvis packat allt jag ska ha med mig innan vi styr bilen mot stugan.


Hoppas ni får kul på midsommar för det tänker jag ha!
För det blir ju vad man gör det till! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0