Framtiden?!

Sitter och försöker planera mitt liv efter studenten med allt vad det innebär.
  • Sommarjobb eller inte?!
  • Sommarens händelser, festivaler, Göteborg, Gotland eller något helt annat!?
  • Jobb till hösten, vilka ställen jag ska söka till
  • Spara pengar till att betala av bilen
Och ja, jag vill väl påstå att det inte går särskilt mycket framåt för tillfället ^^


Solen skiner underbart idag och egentligen borde jag väl sitta ute och försöka få lite färg, så att jag slipper se hur som en isbjörn på studenten. Men tyvärr har jag inte tid med det eftersom jag idag har fixat med andra saker inför min student och vad kan jag inte säga!

Ska snart iväg till ett sista möte med rådgivaren Andreas i UF för att avsluta vårt konto och ta ut de pengar vi har där. Kajsa är sjuk så jag får gå dit själv, hoppas han inte pratar allt för mycket idag! =)


Ta vara på solen mina vänner! För det är något jag inte hinner med idag.
Om någon vill kan den ju sola lite åt mig med!



Sommarinspirerat! (Gjort under min praktik på NG)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0