Jag och en bil!

Älskar att jag aldrig publicerar mina inlägg när det väl hänt, utan får lägga ihop flera stycken inlägg i ett och samma till sist!
Precis vad som hände med förra, fast dem hade inte kommit så långt ens egentligen. Utan de låg i mappen "Utkast" på min mobil!
Det är oftast så jag gör för att sedan komma ihåg att skriva in det här och publicera. Men nu de senaste dagarna har jag varit tvungen att koncentrera mig på viktigare saker, som att skriva klart min allra sista uppgift i skolan som jag lämnade in igår! Jippi!! säger jag bara!
Nu är det softare är soft i skolan och vi mest lattjar runt, vilket vi visserligen gjort hela vårterminen känns det som.
Sånt som återstår i skolan är mest i form av film, fika, betygsamtal och liknande. Jag fortsätter veckan med att vara ledig två dagar nu! Egentligen är vi nästan lediga på fredag med, men ettorna har haft sin reklamvecka denna vecka så vi ska se deras redovisningar och ifrågasätta dem och ja, komma med konstruktiv kritik!

Idag har jag mest tillbringat dagen själv i en bil och fart fram och tillbaka. Eller ja, mitt sällskap fick bli radion och P3, lite mix megapol under tiden det var Brunchrapporten på P3.
Först till Kalmar för en lektion, sedan for jag till Vimmerby för att hämta en del till min brors bil och sedan hem igen. Totalt blir detta runt 4 timmar ^^

Christer i P3 måste för övrigt vara det bästa radioprogrammet någonsin! Finns inte ett enda som inte är intressant att lyssna på.

När jag började resan från Kalmar till Vimmerby var himlen otroligt fin och jag försökte fånga den med min underbara mobilkamera ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0