Krig?!

Helt otroligt! Trodde jag hade haft mina värsta drömmar i mitt liv, men inte då.
I natt i min dröm var det ett stort krig! Och det var ju inte det härligaste man varit med om kan jag ju säga. Flera gånger i drömmen tänkte jag att bara "låt mig dö, kan jag inte bli träffad". Men precis efter den tanken farit igenom mitt huvud så tänkte jag, "nej, låt mig fortsätta leva".

Ja, det var ju inte särskilt kul. Tur att det bara var en dröm i alla fall!!



Idag blir det bakning och sen lite annat hoppas jag att jag hinner med också.
Är ju som vanligt alltid ledig på onsdagar, men denna vecka är jag även ledig torsdag och fredag, vilket betyder ingen mer skola för mig denna vecka! Tveksamt om vi har något på måndag heller, i så fall får jag vara ledig en hel vecka! =) För på tisdag nästa vecka har vi lite "mediedag" med treorna. Sedan tar jag ju studenten på onsdagen!! Jippi! Det ska bli otroligt skönt!! Slippa alla tidiga morgonar och läxor, prov och liknande. Men samtidigt kommer jag nog att sakna att ha något att göra varje dag, veta på ett ungefär vad som kommer att hända.
Inget sommarjobb är sökt, utan jag vill umgås med mina vänner så mycket det går! =) Men ska ta tag i mitt liv nu de närmaste dagarna genom att söka något jobb till hösten, och kanske får det bli så att jag får söka något litet till sommaren också. Vi får se hur det blir helt enkelt.



Först pratade vi vänner om att fara till Gotland och ha lite skoj där, men det verkar ha lagts på hyllan. Däremot kommer vi troligtvis att dra till Göteborg och troligtvis passera Ullared på vägen dit eller hem!
Denna sommaren måste bli den bästa!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Emelie det ska bli den bästa sommaren. :D massa pizza, film, skratt, snack, myc, shopping, bad , sol och mycket mycket mer.

2010-06-09 @ 13:33:37
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0