Mattant?! =S

Just för tillfället så dansar jag runt i köket till dunderhög musik och lagar mat för morgondagen!

Hade tänkt att "överraska" min moder när hon kom hem om att hon skulle slippa laga maten, men någon överraskning blev det knappast då hon ringe hem förut idag och bad mig att laga maten! (Ska man kalla det tankeöverföring eller något?!)
Men men, överraskning eller inte får väl gå för denna gången.
Håller på att steka en andra omgång potatis just nu och tänker att hoppas min bror och fader klarar av kryddningen på den första omgången då det blev lite för mycket av det goda så att säga ^^
Denna omgång får bli mindre kryddor på så att mamma inte får en smakchock och dör imorgon när hon har lunch, vore ju väldigt synd!
Whoops nu är det dags för kryddning!!
Önska mig lycka till!! =)

Woho it's all done!
Saltet gick som handen passar i handsken. Sen skulle peppar på och då gällde det att vara försiktig och det gick bra, men så tänkte jag att lite till måste jag ju ta annars kommer det ju inte smaka alls och gissa!! det gick bra det med =P Vilket resulterar i ingen överkryddning på andra omgången potatis! =D

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och glo på film och det har jag all rätt till att göra efter denna matlagningsomgång!


Hoppas er dag har varit bra för min har varit fantastisk faktiskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0