Detta kommer att gå till historien! (i alla fall i mitt liv)

Vad är det som har hänt! =O Jag säger det igen, VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT?!?! (Eller kanske skriker).

Idag, IDAG!! Idag har jag brytit min egen överenskommelse med mig själv. Det är HELT OTROLIGT!
Jag är väldigt arg på mig själv, samtidigt som jag känner mig lite.. hmm jag vet inte, glad? Ne, fel ordval.. Som att jag känner någon slags frid på något lustigt vis. Jag förstår mig verkligen inte på detta.
Men det som har hänt idag! IDAG den 25 mars 2010, ja, lägg datumet på minnet för detta är verkligen historiskt! (I alla fall i mitt liv).

Jag har SKAFFAT facebook! =O

Jag vet nu att det är många som inte kommer tro varken sina ögon, öron eller något! MEN!! det är sant.
Tyvärr, fast ändå inte.



Ja, jag var bara tvungen att få ur mig denna hemska (för mig) och kanske glada (för några andra) nyheten!

Så, nu är det sagt.. Hmm, så vi kanske ses där?!



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nähe?! Shit, men JA! =D

2010-03-25 @ 23:31:47
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0