Papperskopior!!

Igår beställde jag 89 stycken bilder för utskrift! Behövde dock bara betala för 39 stycken och portot ^^ Då jag fått ett erbjudande att de första 50 bilderna får jag gratis! =D
Men tror bestämt att mamma kommer betala den summan som blev då hon bad mig ta några extra bilder som hon ville ha. Bra för min plånbok säger jag bara!

Imorgon far jag och päronen upp till Stockholm och spenderar helgen där, sedan dumpar jag dom på ett tåg och får behålla bilen! Med den ska jag senare på kvällen ta mig upp till Uppsala och mitt boende för två veckor framåt, sedan på måndag börjar allvaret med praktik ^^
Ni får försöka ha det så kul här i "intet" utan mig xD



Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

Åhå du får ha bilen! =D

För att det är billigare än tåg tillbaka?

2010-03-11 @ 16:07:21
URL: http://tang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0