Snor suger =(

Planen var att träffa fina vänner ikväll, men så blev inte fallet. Och det beror tyvärr på allt snor i min näsa och ja, vart det du kommer ifrån från allra första början.
Länge sen jag såg dom och inte blir det bättre av att jag nästa helg drar till Stockholm och sedan Uppsala.
Får helt enkelt hoppas på att de har tid och vill träffa mig på påsklovet som är nästa möjliga gång.

Funderar föresten på att göra en liten utflykt på påsklovet, men vet inte om det går att genomföra fullt ut =/
Planen är hur som helst asbra! Och jag menar verkligen ASBRA!! xD
Men ja, det kommer säkert inte bli så =(


Det jag ville få fram med detta inlägget var mest att jag saknar mina goa vänner ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0