Soppatorsk?!

Haha! Man skulle ju kunna tro att jag verkligen varit ute och kört SLUT på bensinen.
Hamnat på något öde ställe på grund av bensinstopp ^^
Men så är inte fallet =P Både tyvärr och inte!

Jag har bara varit så trött och massa att jag inte orkat uppdatera något här.
Och nu har jag blivit sjuk mitt uppepå allt annat..
APU-perioden har börjat, men jag sitter hemma. Visserligen ganska skönt ;)
Sitter vid soffbordet med två datorer framför mig och tv:n på med Nile City 105,6 rullar på för fullt!
Roligare får man ju leta efter! Har tittat på båda säsongerna av Hipp Hipp innan, började igår förresten.
Ja, det blir i alla fall ingen skola denna veckan, får mer gjort hemma! Kanske blir det nästa vecka.

Nästa fredag åker jag upp till Stockholm och på söndag far jag vidare till mitt slutmål för två veckor, Uppsala.


Kanske blir det förbättring här så småningom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0