Uppsala och NG! <3 =)

Idag har jag haft körkort i två, TVÅ månader! Shit vad tiden har gått fort alltså!
Och imorgon gör jag min längsta resa hittills själv i bilen =P (Jag tog i alla fall till mig vad han sa ^^)
Jag ska nämligen lämna min praktikplats i Uppsala som jag varit på i två veckor.
Och dessa två veckor har varit så otroligt roliga och bra på så många sätt!
Alla har varit grymt snälla och välkomnat mig och allt har varit perfekt skulle jag nog kunna säga!

Visst ska det bli skönt att komma hem igen, men samtidigt tror jag att det kommer bli väldigt svårt. Jag kommer sakna dessa två veckorna hela mitt liv! Bättre personer får man leta länge efter! =)
Men jag börjar, eller börjar har gjort det sen jag åkte, sakna mina vänner där hemma! Har inte träffat dom flesta på 3-4 veckor! GALET =O
Ska försöka få till en liten träff hemma hos mig! Om det kommer funka =P

Tack alla här på NG! Ni är så snälla allihop! Skulle inte kunna känna mig mer välkommen!!
Ni är Underbara, snälla fina människor! =) Allt bra helt enkelt!



Måste även här ge ett STORT TACK!! till Josefine min kära vän! Hon har stått ut med mina knasiga sms om allt möjligt. Jag känner så här mot slutet att jag är grymt glad att jag har kunnat prata med någon om allt som hänt imon mig här uppe. Om hon är lika glad över dom vet jag inte, men vissa tror jag hon har tyckt varit mer intressanta än andra ^^ Men det får stanna mellan oss tills jag känner att jag kan sprida det vidare mellan mina vänner. Om hon inte har sagt det till någon så klart, och jag skulle inte döda henne för det ;)

Nu håller jag på att planera, i mina tankar, att jag ska ha ett givande samtal med en annan vän nämligen Frida! Hon är den enda som jag känner att jag kan prata om vissa andra saker. ^^

(Haha!! Ibland, eller alltid måste jag nog säga, älskar jag mina kryptiska inlägg här! Det får alltid någon att försöka lista ut allt, fast dom aldrig skulle kunna komma fram till rätt saker ändå, inte ens i nätheten! ^^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0