Trött, hjärnsläpp, ångest & annat jobbigt

I förrgår hade jag lite hjärnsläpp.. Eller ja, inte så lite ^^

Jag skulle berätta en sak för mamma, vilket var detta -
"Igårkväll när jag la mig i sängen så tänkte jag att jag kanske borde gå ner och ta två panodil. Men nja, så ont hade jag ju inte trots allt. Alltså slutade det med att jag inte gick ner för att ta de där två panodilerna."
Men så säger mamma följande -
"Men, du var ju visst nere och tog det!"
Jag -
"Eeh, jaaaa det var jag ju!" ^^


Så smart får man lov att vara när man på dagen skrivit ett prov som jag hade grym ångest inför. Första gången jag verkligen känt och att jag skulle misslyckas totalt med och få IG. Har tänkt så innan, men inför detta prov mådde jag verkligen inte bra! Men ja, jag fick styrka och så skrev jag provet och kände att, jo ett G är jag minst värd för detta! =D Lycka!
Den ångesten jag hade kanske berodde på att vi har haft en väldigt slapp skolgång på senaste tiden, inte en minsta läxa på typ två månader. Vilket varit otroligt skönt så jag haft så mycket annat att göra här hemma.

Tur var ju faktiskt att jag inte fick hjärnsläpp på provet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0