Finally!!

Tredje gången gillt hoppas jag på nu!!

Imorgon styr jag bilen mot Kalmar med fint sällskap i form av vännen Elisabeth! Väl framme i Kalmar möter vi upp Erika och sedan återstår det bara väntan på att klockan ska slå 18.30.
För då mina vänner!! Då befinner vi oss i en biosalong och filmen "I rymden finns inga känslor" börjar rulla fram över duken. Och jag sitter troligtvis där med ett stort leende på läpparna!
För som jag väntat på att få se denna filmen! Första gången jag var på gång var det ingen som ville hänga med mig. Andra gången var alt bokat och färdigt med jag blev sjuk dagen innan och likaså Elisabeth. Nu är det inbokat imorgon igen och den här gången ska ingenting få stoppa mig.
Tredje gången gillt helt enkelt!!


Eftersom jag inte behöver ha superkoll över vilket datum det är just för dagen så tittar jag sällan i min almanacka och på så vis missar man en del, men då är det minsann tur att internet finns och alla dessa bloggar!
För idag när jag klickade runt upptäckte jag att det var kanelbullens-dag idag! Och det är faktiskt värt att fira. Men inga bullar fanns hemma så i eftermiddags ställde jag mig och bakade bullar i mängder! Dock inte så många kanelisar då jag och även familjen föredrar vaniljbullar! Kanel är som godast på caféer helt enkelt!


Så där har ni min dag i all sin korthet och även en förhandstitt på min morgondag!


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och hoppas på att sömnen kommer över mig direkt, vilket den inte gjort de senaste nätterna. Har varit sjukt rastlös och inte ett dugg trött och somnat som först framåt klockan två-tre.
Hoppas på bättre lycka ikväll, då jag har en del att stå i imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0