Glad! =)

Blev en del fotande idag efter att jag klippt gräset! Perfekt väder idag äntligen för det jag har planerat länge att jag vill fota. Men när solen äntligen stack fram och jag hade tid hade mitt motiv fallit kan man säga =/
Men blev nog en del bra bilder på annat istället! Vet inte hur de blev då jag lånade pappas kamera som har ett SDHC-kort som inte min dator läser, så ska ta den externa minneskortläsaren och ladda över de imorgon, så någon bild lär säkerligen hamna här.

Idag vad en riktig lycklig dag kan man säga! Hann med mycket som jag ville och framför allt att fota som jag inte har tagit mig tid till den senaste tiden. Men jag känner hur det liksom kliar i fingrarna och jag vill ha med mig kameran vart jag än går ifall jag skulle ramla över något fint motiv helt enkelt.
Dagen slutade med att jag och mamma beslutade en otroligt rolig sak, som jag tänker hålla hemlig lite till.


Imorgon funderar jag på att ta tag i en väldigt viktig sak som jag har sagt jag ska göra i säkert 2 månader men inte gjort något åt det.
Får se om jag hinner med det imorgon annars får det bli på torsdag eller fredag! Måste försöka hinna med det denna veckan i alla fall känner jag. Sätter deadline till mig själv på onsdag nästa vecka, 20 oktober.

Nu dör snart min dator så bäst att publicera detta nu!

God natt!

(För uppmärksamma ögon, eller snarare ouppmärksamma som behöver läsa detta, så ligger det ett fint och mycket bra band upp till höger!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0