Iakttagen

Kände hur webkameran satt där och glodde på mig medan jag surfade runt och startade "Harpan" och den gav mig endast två alternativ:
Alternativ 1: Ta ett foto på dig och se hur hemsk du ser ut och lägg ut det på nätet så alla som vill kan betrakta det
Alternativ 2: Gå och lägg dig! Du vet att du borde och du gillar verkligen inte alternativ 1. Mohahahahaha!!

Vilket alternativ valde jag då?! Ja det borde ni redan ha förstått vid det här laget, Alternativ 1 blev det.
Varför? För att jag har kommit in i ett halvt "spelberoende" och jag har ju precis bara startat spelet och alltså inte hunnit spela något ännu.
Så var gör man inte för en omgång eller två, eller ännu fler....

Här kommer alltså bilden, halsduk på! Och stirrande onda ögon! (som är photoshopade ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0