Kloka tankar kring omvänt dygn..

Hay!!
Vilken snilleblixt som just slog ner hos mig! Rakt i hjärnan för att vara exakt!

Jag är ganska duktig på att vända på mitt dygn, alltså gå och lägga mig alldeles försent. Har blivit framåt 2-3 nu vissa nätter.
Och varför pratar jag om det här nu då?!
JO!! För att jag har alltid velat åka till Australien! (och funderar nu på att kanske åka iväg som Au-pair eller något.) Och eftersom Australien ligger 10 timmar + till skillnad mot Sverige så är klockan alltså just nu ungefär 11. Och här sitter jag hemma i Sverige och klockan är 1 på natten och jag borde sova, men jag är hur pigg som helst! Så om jag hade varit i Australien så hade jag inte behövt oroa mig för dagen hade ju precis börjat!

Japp, sådana här idéer kommer till mig om natten ^^ (när jag sitter och spelar harpan på datorn!)


Sen är det bra om vi slutar diskutera saken där jag satt punkt nu. För annars blir det inte bra, det vet jag redan. För när jag väl skulle vara i Australien kanske jag skulle vilja vända på mitt dygn där med liksom. Men det är en annan historia och den tar vi aldrig upp, utan det får sluta vid det lyckliga!
Okej, kanske lite fel ordval där men ordet ”braiga” existerar ju liksom inte.


Kommentarer
Postat av: Erika

så du tänker lämna mig här hemma ensam? tänk om jag onte går med på det?

2010-10-07 @ 16:48:00
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Erika

jag blir ensam för att du lämnar mig :P

2010-10-07 @ 21:23:37
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0