Problem?!

Varför ska det vara så svårt för?! Jag har ju liksom viljan men ändå är det något som drar i mig åt det andra hållet och jag vet inte vad det är för något kraft, men jobbig är den i alla fall. =/
Så många saker jag vill "ändra" på men inte gör något åt utan bara skjuter upp det hela tiden, om och om igen säger jag åt mig själv på skarpen, men så ganska fort efteråt så tänker jag äsch, en dag till. Typ så, det beror lite på vad det handlar om hur långt tidsintervallet blir, men sak samma egentligen!

Men ikväll sätter jag verkligen STOPP för en sak i alla fall!
Och det ska jag skriva upp så att jag blir påmind hela tiden.


God natt

Kommentarer
Postat av: Erika

vad är det för något? vill veta, är nyfiken

2010-10-21 @ 10:22:40
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0