Skärpning!

Jaha, då har klockan rusat iväg alldeles för fort och jag sover inte än, som det har varit den senaste veckan typ. Klockan blir nästan mer och mer för varje kväll. Fast idag "ger jag upp" tidigare än de senaste dygnen.
Imorgon blir det enorm skärpning på det! Måste gå och sova tidigt då! Mycket mycket tidigare än vad det blivit nu.
På måndag ställs nämligen klockan på ca 04.45. Sen bär det av!!
Mamma och jag är lite som i extas, fast på ett lugnt och sansat sett. Vi är nog mest bara glada föresten, extas var att ta i.

Efter det så ska jag försöka gå och lägga mig i alla fall innan 00.00 varje kväll! Förutom fredagar typ då jag inte kommer hem förrän kvart över tolv typ.
Men ändå, det kommer bli enorm skillnad för mig emot vad det varit alldeles för länge nu.

Hoppas på bra väder imorgon! För om det inte regnar så får jag med mig pappa ut på bingopromenaden! Då mamma inte är hemma som brukar vara mitt sällskap. Regnar det får jag väl se hur jag känner inför det.

Något mer jag hoppas på är att morgondagen inte ska gå allt för fort då jag har en del saker jag skulle vilja ta tag i! Jej!! Hörde ni?! Ytterligare en sak jag tar tag i ^^ Nästan så att jag är lite stolt över mig själv.
Har gjort ganska mycket "research" ikväll/natt så det ska nog finnas tid till att göra några saker i alla fall =)


Orkar inte kolla efter om det är en massa ord som saknas/är felstavade/överflödiga eller något annat.
Nu ska jag ta en liten tripp till toaletten och sedan bäddar jag äntligen ner mig!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Har lagt upp ett inlägg där jag visar var kameraringen är ifrån, kolla det :) Kram!

2010-11-10 @ 00:01:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0