Vad jag skulle behöva just nu....

.... är en vän, eller flera vänner som jag kan lita på att de finns i vått och torrt.
Vi skulle befinna oss på en vacker, lugn och rofylld plats ute i naturen. Några filtar att sitta på.
Där pratar vi om minnen, om framtiden, vi pratar om roliga saker och om tråkiga saker.
Vi pratar om bekymmer som tynger oss. Och reder ut saker och ting.
Vi drar roliga skämt och även mindre roliga och bara har det bra!

Det är vad jag skulle behöva och uppskatta något enormt just nu.
Kommer jag få uppleva detta inom den närmsta tiden?
Svaret på den frågan vet jag redan själv.
Svaret är: Nej.

Kommentarer
Postat av: M.H you know who

jadu,, vet int riktigt va man ska säga i ett sånt här läge,, men kan väl säga att ja vet hur det är att behöva en vän man kan lita på oavsett vad det än må gälla,

2011-06-06 @ 23:22:07
Postat av: Klejson

Svar: Hej på dig som jag bör veta vem det är!?

Jag har faktiskt ingen aning om vem du är =S

Du kan väl vara snäll att tala om det för mig? Annars kommer jag fundera och klura alldeles för mycket på vem det kan vara!

Ytterligare en kommentar funkar (behöver inte publicera den), annars mail kanske? Du verkar ju veta vem jag är ;)

Hoppas att du har en vän du kan lita på i ur och skur i alla fall!

2011-06-14 @ 14:35:43
URL: http://klejson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0