Hjärtat bankar hårt, i både rädsla, ångest och glädje

Håller mig vaken alldeles för länge!
Endast för att jag är rädd för att jag kommer att drömma en mardröm i natt om jag sover tillräckligt mycket.
Vill verkligen inte det! Det var dessutom väldigt länge sen jag drömde, så skulle inte förvåna mig om min hjärna utsätter mig för den dröm jag inte vill vara med om, bara för att jag påmint mig själv om en specifik sak ikväll.

Imorgon blir det jobb, sen ser jag fram emot en ledig fredag för att sen jobba på lördag igen! =) Skoj!
Det är lagom att jobba bara lite då och då kan jag allt tycka! 
Heltidsjobb lär väl säkert komma i framtiden när det behövs bättre, så varför inte ta vara på denna tiden som extraarbetare! Passar mig utmärkt så som det ser ut just nu. =)

Men nu blir det att göra sig i ordning för att sova i alla fall. 
Fast jag lär nog ta och titta på något Glee-avsnitt innan jag somnar!
Allt för att inte komma i drömläge innan man ska vakna för en ny dag.
Visserligen är det redan en ny dag, men ny på så vis att man ska vara vaken större del av dagen.
Blev en flummig slutmening.

Hoppas ni står ut med allt babbel ^^
God natt!

Kommentarer
Postat av: Erika

du måste berätta om den drömmen för mig sen!!! :)

2011-11-28 @ 22:46:09
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0