November månad

Denna månad november alltså. Det är alltid fullt upp!!
Det är födelsedagar hit och dit, varav en är min egen. I år blev jag ju dessutom 20 år Gammal! *Pust*
Därför blev det stort släktkalas i helgen och det var minsann väldigt roligt!
Har fått hur mycket fint som helst i presenter och tänkte att någon dag när jag kanske får någon stund över ska jag visa upp det här, då det är lite svårt att förklara så att man kan förstå exakt vad jag menar.
Dock ser det ut som att det inte kommer komma upp denna veckan, då jobb står på schemat och dessutom ska vi på en Thaikväll och äta god thaimat, se dans och annat från deras kultur!
Det som har tagit upp min mesta tid av hela november har varit förberedelser inför kalaset och inhandlingar kors och tvärs. Men allt har ändå resulterat i att det har varit roligt! Men lite för stressigt ändå.

Nästa vecka är lugn än så länge, men jag är säker på att det kommer vara fullt upp när vi väl är där.


Tänkte bara att jag skulle slänga in något nytt här om hur läget ser ut just nu och varför det alltså ekar tomt och det är en atmosfär som andas tråkigt här.
Så bilder och lite mer om vardag antar jag att det kommer bli så småningom för att det inte ska vara alltför tomt! Tråkigt kanske det blir i alla fall, men det struntar jag i.

Hoppas att ni inte haft det lika hektiskt hela november månad som jag har haft, utan att ni har kunnat njuta!


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0